MEDİLİFE KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ

Sağlık Bakanlığı Sağlıkta Kalite Standartları

Sağlıkta Kalite Standartları, Türkiye’de hizmet sunan tüm sağlık kurum ve kuruluşları için hedeflenen kalite düzeyini ortaya koymak ve uygulamaya yönelik rehberlik etmek amacıyla geliştirilmiştir. Hastanemiz, öngörülen tüm kalite standartlarını eksiksiz bir şekilde uygulamaktadır. Ayrıca Sağlık Bakanlığı değerlendiricileri tarafından düzenli olarak değerlendirilmektedir.

Kalite Yönetim Birimi Çalışmaları:
  • Sağlıkta Kalite Standartları gereği yılda iki defa kurum özdeğerlendirmelerini yapar,
  • Kurum eğitimlerinin verilmesinin devamlılığını sağlar,
  • Sağlıkta Kalite Standartları gereği oluşturulan komite ve ekiplerin toplantılarının belirlenen aralıklarda toplanmasının devamlılığını sağlar,
  • Kalite iyileştirme çalışmalarının yürütülmesini sağlar.
Kalite Politikamız
Kaynakları verimli kullanarak bölgesinde ilk tercih edilen hastane olmaya devam etmek/tercih edilen ilk hastane olmak
Hastanemizde uyguladığımız “Sağlık Hizmet Kalite Standartları” sistemi “Hasta ve Çalışan Güvenliği”ne odaklanarak sürekli kendini geliştirmek
Hasta ve çalışan memnuniyetini sağlamak
Kaliteli hizmeti uygun maliyetle sunmak
Hasta ve yakınlarının haklarını korumak, tedavinin her aşamasında bilgilendirmek ve eğitmek
Tüm çalışanların katılımı ile sürekli ölçme ve iyileştirmeyi hedeflemek
Teknolojik yenilikleri, bilimsel ve yönetsel gelişmeleri sürekli takip ederek hastalarımızın hizmetine sunmak
Sürekli eğitimi desteklemek ve çalışanların uluslararası kongre / seminer / yayınlara katılımını desteklemek
Misyonumuz ve politikalarımız ile, vizyonumuz doğrultusunda; SHKS Standartlarının ve ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi’nin sürekliliğini sağlamak
Medilife Sağlık Grubu Kalite Birimi çalışanları;
Sündüz Şahin (Grup Kalite Müdürü) 
Esra Özgül (Dökümantasyon Görevlisi)

KALİTE YÖNETİM ORGANİZASYON ŞEMASI